Skal jeres virksomhed til at lave online markedsføring eller vil i gerne have gennemgået jeres nuværende løsning?
Tracking kan sættes op på flere forskellige måder og der kan være ting man skal være opmærksomme på.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Når man snakker om tracking, betyder det ofte, at man gerne vil kunne holde øje med, hvad der sker på ens hjemmeside. Hvor mange besøger siden? Er det nye eller genbesøgende brugere? Hvor kommer de fra? Og hvad laver de på siden? Alle disse spørgsmål er nogle, som vi gerne vil kunne besvare, så vi kan optimere vores hjemmeside.
Ud fra den gemte data kan du danne et hurtigt overblik eller få detaljerede rapporter ved brug af analyseprogrammer som fx. Google Analytics. Men selv hvis du ikke selv har tænkt dig at gennemgå dataene, så kan det være afgørende, at korrekt tracking af din trafik er sat op, hvis du har planer om at køre online reklamer.
Google, Meta/Facebook, Pinterest og de fleste andre annonceplatforme har hver deres måde at modtage tracking-data på. Man kan selv bestemme, hvor meget data man vil sende til sin annonceplatform, men der er et par retningslinjer om, hvilke informationer diverse platforme ønsker for at kunne fungere optimalt. Læs mere om begivenheder og værdier i online-tracking
Vi ringer dig kun op denne ene gang, vi må ikke bruge dit nummer til yderligere markedsførning eller salg.