Book et møde med en af vores medarbejdere og bliv klogere på hvad tracking er og hvordan vi forslår at det skal sættes op i jeres tilfælde
Skal jeres virksomhed til at lave online markedsføring eller vil i gerne have gennemgået jeres nuværende løsning?
Tracking kan sættes op på flere forskellige måder og der kan være ting man skal være opmærksomme på.
Google analytics
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Meta Pixel
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Google ads tracking
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Hvad er Tracking?
Når man snakker om tracking, betyder det ofte, at man gerne vil kunne holde øje med, hvad der sker på ens hjemmeside. Hvor mange besøger siden? Er det nye eller genbesøgende brugere? Hvor kommer de fra? Og hvad laver de på siden? Alle disse spørgsmål er nogle, som vi gerne vil kunne besvare, så vi kan optimere vores hjemmeside.
Hvorfor er tracking vigtigt for din forretning?
Ud fra den gemte data kan du danne et hurtigt overblik eller få detaljerede rapporter ved brug af analyseprogrammer som fx. Google Analytics. Men selv hvis du ikke selv har tænkt dig at gennemgå dataene, så kan det være afgørende, at korrekt tracking af din trafik er sat op, hvis du har planer om at køre online reklamer.
Tracking til online markedsføring.
Google, Meta/Facebook, Pinterest og de fleste andre annonceplatforme har hver deres måde at modtage tracking-data på. Man kan selv bestemme, hvor meget data man vil sende til sin annonceplatform, men der er et par retningslinjer om, hvilke informationer diverse platforme ønsker for at kunne fungere optimalt. Læs mere om begivenheder og værdier i online-tracking