Hvorfor begynde på Email marketing?

portfolio_sportyfied_email_hero_image

Email Markedsføring er stadig én af de mest effektive måder at få dit budskab ud til dine kunder. Det kræver bare at man bruger de nødvendige ressourcer for at få samlet en ordentlig mail liste.

Der er flere måder at begynde sin mail liste på, de mest populære er dog igennem en “sign-up” sektion på sin hjemmeside eller en pop-up form. I begge tilfælde kan det være en god ide at tilbyde rabat eller andre fordele hvis man tilmelder sig nyhedsbrev.

Hvis en bruger tilmelder sig, vil man i de fleste tilfælde skulle bruge et email flow til at tage imod kunden.

Et email flow er en række af automatisk sendte mails som man bygger i et mail system. Her kan du fx. bestemme at dine kunder skal have 3 mails efter signup med 4 dags mellemrum på hver mail. Et par populære mail systemer er Klaviyo, MailChimp, ActiveCampaign eller Sendinblue.

Husk at dine mails kan havne i dine kunders spam eller slet ikke nå frem hvis der ikke er sat korrekt SMTP server op.

En SMTP server er den server som står for at afsende dine mails til modtageren. Hvis man fx. har mail hos google så er det en god ide at give den mailservice man vil bruge, adgang til at afsende mails via din Google mail server.

Brug for hjælp?

Book et møde med en af vores medarbejdere

Lad os starte en dialogue

Det er helt uforpligtende.

Bliv ringet op indenfor

1 time

Vi sidder lige nu klar til at hjælpe dig

Vi ringer dig kun op denne ene gang, vi må ikke bruge dit nummer til yderligere markedsførning eller salg.